HTML

anita's life

Reklámozhatnám magam, de minek? Aki ismer, tudja mit várhat, aki meg nem, majd megtudja! ;)

Friss topikok

  • InvitelGuide: Kedves Anita! Mindenekelőtt engedd meg, hogy gratuláljak a sikeres vizsgádhoz! Szeretnék segíten... (2011.04.14. 11:27) Sikerült!

Linkblog

Ilyenkor mi van??

2011.04.13. 19:52 anita's life

 Végre elterveztem, hogy holnap már viszem Ádit a bölcsibe, erre most sír,hogy fáj a foga. Nyilván a torka fáj, csak azt nem tudja elmondani. Tehát ismét stornó a bölcsöde, így a holnapi "melóm" is. A Hajnihoz mentem volna pedikűrözni, mert annó (hetekkel ezelőtt) a vizsgámra őt vittem modellnek, de ott ugyebár csak 1 lábat kellett megcsinálni, így 'fél lábon' távozott. Ezt szó szerint lehet venni, mert annyi bőrt leszedtem, hogy tényleg egy fél számot összement a lába...aztán ő lett beteg,majd vgre meggyógyult és most végre lefixáltuk a csütörtök reggel. Szegénykém, még nem jött el az ő ideje. :)

Ma sikerült felavatnom az új vászoncipőmet is. Pár napja az Ádi vette nekem ajándékba, mert igencsak el van eresztve anyagilag és olyan szépen kért, hogy fogadjam el. Mit mondhattam volna, végülis a gyerek kívánsága parancs. Na jóó, mielőtt elkönyvelitek, hogy micsoda anya vagyok, töredelmesen bevallom, hogy csak 1990 Ft-ba került és ezt is visszafinanszírozom neki. 

Most,hogy jön a tavasz elég erősen rám tört a vásárlási láz, de hát nem szabad elragadtatnom magam. Egyelőre. Igen-igen, megint van valami kilátásban. Ma találtam egy nagyon szuper álláshirdetést a neten, amire gyorsan jelentkeztem is, de most akkor is lakatot teszek a számra és nem kiabálom el, mint a múltkorit. Bár őszintén szólva itt nem valószínű, hogy annyira kapkodnak majd utánam. Na de sose lehet tudni. We will see(magyarosoknak: majd meglátjuk!!)....

Uh, most,hogy fél szemmel odasandítottam a Való Világra és láttam,hogy tömik a fejüket, rájöttem, hogy éhes vagyok. Ugye normális dolog este 8kor enni? Illetve behabzsolni mindent, amit találok... végülis a múltkori shopping túrán megállapítottam a tényt, hogy fürdőruhában nem mutatkozhatok idén, mert a melleimet egyetlen bikinifelső sem tudja kordában tartani, az egyrészesek pedig kilőve, mert ami mellben jó, az a fenekemen lötyög. Tekintve az amorf alakomat, megengedhetem nagy legyen a belem is. Ha már lúd, legyen kövér!-szó szerint

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr542824001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása