HTML

anita's life

Reklámozhatnám magam, de minek? Aki ismer, tudja mit várhat, aki meg nem, majd megtudja! ;)

Friss topikok

  • InvitelGuide: Kedves Anita! Mindenekelőtt engedd meg, hogy gratuláljak a sikeres vizsgádhoz! Szeretnék segíten... (2011.04.14. 11:27) Sikerült!

Linkblog

Szégyellem magam...

2011.05.03. 10:25 anita's life

 ....mert teljesen elfeledkeztem a blog írásáról. Most különben is nagyon el vagyok foglalva, ugyanis lázas álláskeresésben vagyok már napok óta. Érdekes, hogy mekkora önbizalommal álltam neki és most már ott tartok, hogy a 15-20 megpályázott helyről vajon visszahív-e egyáltalán valaki.

Komolyan mondom, nagyon abszurd a mostani munka-piac. Több ezer álláshirdetés közül lehet válogatni, mondjuk annak a fele angol angol nyelven van írva-mellesleg ezt is megkérdőjelezném, hisz Magyarországon tudtommal még a magyar a hivatalos nyelv... Jó-jó, nekem ezzel nincs gondom, csak sajnálom azokat, akik nem beszélnek nyelveket, mert ESÉLYÜK SINCS!!!

Szóval elküldözgettem a gondosan megszerkesztett kis portfóliómat, telis tele sokrétű munkatapasztalattal és tanulmányi eredménnyel és sorra jönnek a 'sajnáljuk, ez esetben nem felelt meg' e-mailek. De mi lehet a baj? Mikor még egyelőre azt sem vallottam be, hogy van egy majdnem két éves gyerekem...akkor mit fognak csinálni?? Fekete listára küldenek? Vagy fellőnek az űrbe??? 

Így szépen az elképzelt állásom igényeit egyre alább adom, míg végül azt fogom észrevenni, hogy foggal-körömmel kell küzdenem, hogy kávét főzhessek valami pökhendi alaknak. Na még mit nem!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr462873941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása