HTML

anita's life

Reklámozhatnám magam, de minek? Aki ismer, tudja mit várhat, aki meg nem, majd megtudja! ;)

Friss topikok

  • InvitelGuide: Kedves Anita! Mindenekelőtt engedd meg, hogy gratuláljak a sikeres vizsgádhoz! Szeretnék segíten... (2011.04.14. 11:27) Sikerült!

Linkblog

A fiúk alszanak,

2011.05.29. 10:16 anita's life

 én meg unatkozom...

Ezért szar hajnali 4kor kelni. Ők mst visszaaludtak, én pedig nem tudok. Már megnéztem mindent a face-n, letöltöttem a született feleségek utolsó két részét, az egyikhez találtam feliratot, a másikat megnéztem angolul. Végtére is gyakorolnom kell. Amúgy nem is volt gáz, értettem szinte mindent. Lehet, hogy ezentúl így kéne néznem. 

Különben rájöttem, hogy eléggé unatkozom, mert már minden lehetséges sorozatba belenéztem, és nem tudok mit kezdeni magammal. Tulajdonképpen még a végén beigazolódik, hogy tényleg jót fog tenni nekem a munka. Meg hát elég szar itt a lakásban csendben matatni egész délelőtt, hogy nehogy felébresszek valakit.

Tegnap itt voltak Ica mamáék, hoztak megint kaját, játszottak az Ádival, majd elmondták, hogy mennyire veszélyes manapság uborkát és más zöldségeket venni, mert egy felettébb rosszindulatú vírus van úton kis hazánkba és meg akar minket fertőzni....aminek eredményeképp órákat töltünk majd hasmenéssel és hányással küszködve. És fokozottan felhívta a figyelmünket, hogy a blikkben azt is írták, hogy a mekiben se étkezzünk, mert az is egy veszélyforrás!!!!!!!

Persze nekünk sem kellett több, ahogy kitették a lábukat, már mentünk is a mekibe, az asztalon hátrahagyva az Ica mama által gondosan elkészített hazai fasírtokat. Miután kellőképpen bekajáltunk mindenféle szendvicset, sült krumplit, kólát, és hazaértünk azonnal elcsodálkoztunk, hogy hogyan tudott ilyen nagy mértékben megfogyatkozni a fasírt, míg mi a gyorsétterem finomságait burkoltuk be. A bűnös hamar elárulta magát! Kira kutya -aki mellesleg diétára lett volna fogva, az előző éjszakai hányós mutatványa után- behúzott farokkal, megbánó tekintettel pislogott ránk az asztal alól. 

Egy-két óra elteltével éreztem, hogy valami nem stimmel. Valahol a tudatalattimból kiabált Ica mama: UGYE MEGMONDTAM????

Meg bizony...úgy fél órát tölthettem a wc-n, közben többször megfordult a fejemben, hogy ott fogok elpatkolni. Végül túléltem!!!

:)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr372940417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása