HTML

anita's life

Reklámozhatnám magam, de minek? Aki ismer, tudja mit várhat, aki meg nem, majd megtudja! ;)

Friss topikok

  • InvitelGuide: Kedves Anita! Mindenekelőtt engedd meg, hogy gratuláljak a sikeres vizsgádhoz! Szeretnék segíten... (2011.04.14. 11:27) Sikerült!

Linkblog

Kicsit elmaradtam

2011.04.21. 07:34 anita's life

 Mivel még mindig nincs internetem és csak potyázni tudok, így eléggé nehéz írnom a blogot. Már el is felejtettem, hogy mi történt az elmúlt napokban.

Egy biztos, hogy végre befejeztem a sulit, megkaptam a bizonyítványt és hát természetesen 5ös lett! Ennyi elég is lesz erről a témáról, kár is tovább ömlengenem magamról, mert még valaki véletlenül azt gondolná, hogy tudok körmöket csinálni. 

Most eléggé erőteljesen ráálltam az álláskeresésre, tegnap írtam egy magyar és egy angol önéletrajzot, motivációs leveleket és el is küldtem három állásra. Kicsit hiányozni fog, hogy itthon legyek az Ádival, végül is még 1 év járhatna, csak egy tömött bankszámla kéne hozzá. De ha sikerül vmi jó munkát szereznem, annak is örülni fogok. Kicsit az angolomat fel kell frissíteni, mert eléggé sokat felejtettem, a franciáról nem is beszélve, de azért remélem ezen nem fog elúszni semmi. Különben egész jó állásokat találok, sokat nagyon szívesen elvállalnék. Hát, majd vmi biztos összejön. Ha már behívnak, az is haladás.

 

Mivel még csak reggel fél8 van, ezért meg kell etetnem a kisfiamat, mert követeli a táplálékot.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr322844148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása